nedjelja, 27. prosinca 2020.

Slijedeće što ću učiniti

Mirišeš.

Dotičem ti naježenu ruku

omami me slatkoća znoja

mokra kosa na tvom vratu 

zalijepljena 

čeznjom i neutaženom strašću

zašto me zoveš 

isprekidano,iskričavo

svojim nemirom

zašto se nasmiješ mom osmjehu

uvijek kada pokušam 

svojim riječima dati težinu

nepovratnosti 

svojim pokretima gracioznost

neizbježnoga

svojim suzama pravocrtni tijek

olakšanja

naslutiš li jos jedan 

rastanak 

u kojem riječi čuvaju

 komade patnje

za krizne dane

vješto ga nalijepiš na moje srce

trgajući dogovor

koji potpisasmo netom prije

pogledaj noćas u mjesec 

i vidjet ćes kako  se polagano 

kakao cijedi niz rubove oblaka

i kapa

i namače tvoje dlanove

na kojima spavam

otkrivena

pothlađena

drhtavica mi potresa tijelo 

dok mi pokušavaš 

dahom zagrijati hladne obraze

pogledaj i nemoj stati

neka se nesmetano prelijeva 

dragocjenost tvojega postojanja

u moja besmislena jutra jer

slijedeće sto ću učiniti je

prošetati

s naramkom nejasne krivice

zbog svoje sreće

kroz mjesta na kojima te nema

kucanje sata na crkvenom tornju

označava početak a

još se ni kraja ne nazire

titraju dodiri kao leptiri na vjetru

mašta umrtvljuje odsanjano

spavati želim..

ponoć se pretače u zoru

samo želim

bez naricanja spustiti 

u vlažnu zemlju svoju sudbinu

ako osvanem

želim te dočekati spremna

za nadolazeću noć

ako zaspim 

želim ne dočekati jutro

oslobođena...

 

Nema komentara:

Objavi komentar

2014.

  Hajde da se jednom ti i ja predstavimo jedno drugom kao da se nikada upoznali nismo odglumit ćemo kako smo dvoje potpuno nepoznatih ja ću ...

izbor urednika :)