nedjelja, 27. prosinca 2020.

Nedorečeno

 Tražila sam nemire 

ispisane kaligrafijom 

udisala te kao orijentalne mirise 

opijena 

u ekstatičnoj meditaciji 

slavljenja života... 

Te večeri 

kada su se arabeske 

oblikovale 

u odjeke nečijeg smijeha 

plesale su krijesnice 

u tvojim očima boje jantara 

dok si odlazio ispod neba 

s kojega se cijedila kiša 

pitala sam 

plačeš li 

ili ti se samo sjene igraju 

trepavicima 

na kojima vec dugo 

stanuje tuga 

izgovorio si ime 

zalepršali su čvorci 

sa ogoljene krošnje 

vjetar je šibao 

kroz decembarsku noć 

prevrčući zrak 

toliko da je ovaj 

jecao od zadovoljstva 

praveći se da 

umire 

zastajući s vremena na vrijeme 

da osjeti svu gracioznost 

putovanja 

u neslućene dubine 

vlastitog postojanja.... 

Ostatak noći 

pjevale su neke tuđe usne 

pjesme o ljubavi 

a muzikalnost vlastitog bića 

tjerala me na 

poskakivanje 

kroz ulice u kojima 

ne stanuje razum

a sat se ravna prema srcu.

Pisano davne 2010. u Vukovaru

Nema komentara:

Objavi komentar

2014.

  Hajde da se jednom ti i ja predstavimo jedno drugom kao da se nikada upoznali nismo odglumit ćemo kako smo dvoje potpuno nepoznatih ja ću ...

izbor urednika :)