nedjelja, 27. prosinca 2020.

Posljednja o tebi

 Neću više napisati niti jednu pjesmu.

ležeći zgurena 

želim se otrgnuti i samo broj postati

izgubiti se 

evo mi šansa za bijeg od nedostajanja

evo me u emocionalnoj otupjelosti

vremenu koje nas mijenja po svojim pravilima

otići-prekinuti-zaboraviti-izgubiti te

noćas sam ti sjedila u krilu

dok su se čvorci spremali na posljednji let 

prije mraka

parkirani ispod ulične svjetiljke

umirao si mi pod prstima

bolnih od opeklina 

vruće-hladno-vruće-hladno

igramo se skrivača na praznom parkiralištu 

nasrćem na stisnute ti usne 

tražim onoga što se skriva ispod ružne maske

netragom nestao 

preplašen do kostiju 

vučeš me za kosu i ponavljaš

volim te-volim te

i želim vjerovati 

kako je ljubav nepromjenjiva 

stalna-nestalna-kolebljiva

nepokorena 

i želim te uhvatiti dok se tako odmičeš

ja sam tu, ne boj se

nitko nije ovako vodio ljubav 

svjesno-nesvjesno-nestvarno

tražeći vlastitu propast 

liječeći izranjavani ego 

moj si-jesi li-reci -moj si zar ne

nestat ćeš trepnem li teškim kapcima

spava mi se sanjivo moje

zaklapam oči 

znaš li da sam nekada imala ime

napisat ću ti ga na zamagljenom prozoru

nacrtat ću ti suncokret 

voli me-ne voli-voli-ne voli

i dok ti bosim nogama dotičem stopala

izranjavana sujeta 

tjera me na bijeg


Nema komentara:

Objavi komentar

2014.

  Hajde da se jednom ti i ja predstavimo jedno drugom kao da se nikada upoznali nismo odglumit ćemo kako smo dvoje potpuno nepoznatih ja ću ...

izbor urednika :)