nedjelja, 27. prosinca 2020.

Nazivala sam te dragim

 Nezainteresirana kao

slušam kako si danas dobro  zato što me čujes

i kako si sinoć samo zbog mene prošao

blatnjavim puteljkom sela na kraju svijeta

gdje smo sve boje noći ostavili pod onim svjetlom izdajnikom

dok promicali su gradovi pokraj ceste

i molila sam Boga da ova vožnja potraje

kosa mi je opuštena zbog snijega sto pada

ne pričaj mi o sebi molila sam

tako je teško ostaviti iskrenost na nemilost tuđem srcu

sutra je dan u kojem je nebo obojano sivo

osim crne samoće ne vidim razlog

da ti se vratim i oprostim tvoje nemilosrdno ćutanje

i svoje neizrečene nemire 

ja se još uvijek naježim i stresem

svaki puta kada me dodirneš krišom

hladnim rukama ispod stola(ruke su ti hladne,znaš)

oči me izdaju i znaš da si dobrodošao u satima koji teku

i molim  te da me sakriješ od ljudi 

da me ne vide,da me ne čuju kako se smijem 

najvećoj,najmračnijoj tajni koju izgovaraš

da zaboravim koja je moja uloga u tvojoj tuzi

jer kad si tu ja te volim, ja se volim nesebično, teuravo

lelujavo igraju sjenke na prozorima kraj kojih sjedimo od jutra

rekla bih ti ono sto vec odavno slutiš

ali me čvrsto stisnute usne sapčući zaustavljaju

ubijajući ono najljepše u meni

ne bi to bilo iz samilosti, destruktivno, s mržnjom

potiho, ušuljala se želja 

reći ti...

moja dušo, moja srećo neostvarena, moj rođeni nerođeni

čuvam te bosonogo moje drhturavo pile

a ni samu sebe ne umijem sačuvati

zatomih vlastite misli 

jer ovo nije bila obična, svakodnevna priča

zarobljena u staklenci neispunjenih želja

ovo je mogla biti moja i tvoja priča sretnoga kraja.


Nema komentara:

Objavi komentar

2014.

  Hajde da se jednom ti i ja predstavimo jedno drugom kao da se nikada upoznali nismo odglumit ćemo kako smo dvoje potpuno nepoznatih ja ću ...

izbor urednika :)