nedjelja, 27. prosinca 2020.

Loša interpretacija

 Večeras me ostavi malo samu

nepredvidiva sam kao srna

i na svaku tvoju grublju riječ 

odgovorit ću bijegom.

Moj je život uokviren 

zaključan

definiran 

omeđen

pravilima 

poznatim licima

nepoznatim tješiteljima

kojima hranim svoj ego

patnja cijeloga svijeta 

živi u mojim strahovima

sve sam to ja

i kad pričam neke dosadne stvari

koje nisi nikada želio razumjeti

i kada svoj kaos 

mijenjam za tvoju mirnoću

i kada te iznenadim svojim postupcima

ne poznaješ me 

ni razum ni instinkt ne govore ti isto

ma tko si  da mi sudiš

samo me večeras ostavi samu

bez prijekora i osude

možda sutra budem ona ista

ovo je bila samo loša interpretacija.....


Nema komentara:

Objavi komentar

2014.

  Hajde da se jednom ti i ja predstavimo jedno drugom kao da se nikada upoznali nismo odglumit ćemo kako smo dvoje potpuno nepoznatih ja ću ...

izbor urednika :)