nedjelja, 27. prosinca 2020.

Odluka

Poljubim te jutrom

svaki puta kada odlaziš

pronalazim ono mjesto 

koje najviše miriše na tebe

prva jutarnja kava

losion poslije brijanja

miris odsanjanih snova

neispunjenih želja

nadimaju ti se prsa dok mi pričas

kako si sinoć vodio ljubav

s izmišljenom ženom

zastaju ti riječi neizgovorene

ne pričaj

naslućujem istinu po govoru tvoga tijela

otplesat ću ti svoju tugu

iskrenošću koju ne razumiješ

moj nemir 

izbija iz svake riječi

koja ti poleti u zagrljaj 

nema u njima ni malo suosjećanja

da si samoća 

tko bi te uspavljivao pjevanjem

da si moja tuga 

bi li mi rekao kamo strpati 

sve dodire koje sam putem sakupljala

sjedit cu tako nepomična

dok mi ne otkriješ

ima li postojanja bez težine

a kada ti sujeta dopusti otkriti istinu

neću ti povjerovati

izmaknut cu svojim željama 

i na pustim ulicama nepoznatog grada

licitirati ljubav

jer meni više,anđele

ne trebaju ove uspomene.



 

Nema komentara:

Objavi komentar

2014.

  Hajde da se jednom ti i ja predstavimo jedno drugom kao da se nikada upoznali nismo odglumit ćemo kako smo dvoje potpuno nepoznatih ja ću ...

izbor urednika :)