nedjelja, 27. prosinca 2020.

Noću

 Noću su misli čudne i sanjarske.

Sanjala sam da me ljubiš u žutoj sobi prepunoj tužnih klaunova.

Našminkane oči i iscrtana usta koja se cere i krevelje

ostavljala su gorak okus u zraku koji smo udisali.

A prislonio si svoje usne na moje kao da nam od tog jednog poljupca ovisi postojanje.

Plaši me to što ne raspoznajem obrise tvoga lica i ne ćutim vrelinu daha na svojoj koži.

Prstima pokušavam dosegnuti tvoje ruke.

Panika je dio uzaludnog  pokušaja da me opije esencija utjehe od tvoje blizine.

Noć je moj saveznik i prijatelj i ne želim izaći bez tebe u mrak u kojem caruju utvare.

Zaštićena u tvom  zagrljaju, moj sablasni saputniče, nastavljam nestvarno putovanje kroz crnilo tame.

Čekam da me ispuniš blaženstvom i na mala vrata uma opet uvedeš nadu.

Noću su boli bolnije i čežnje prepune nota samoće i gubitka.

Noću su sreće sretnije toliko da usjeku bore mrštilice između naših obrva.

Jutrom se ponovno budimo u provalijama stvarnosti i fantazije, tuge i melanholije.

Noću su misli čudne i sanjarske. 

Nema komentara:

Objavi komentar

2014.

  Hajde da se jednom ti i ja predstavimo jedno drugom kao da se nikada upoznali nismo odglumit ćemo kako smo dvoje potpuno nepoznatih ja ću ...

izbor urednika :)