srijeda, 28. rujna 2022.

2014.

 Hajde da se jednom ti i ja

predstavimo jedno drugom
kao da se nikada upoznali nismo
odglumit ćemo
kako smo dvoje potpuno nepoznatih
ja ću se zaplesti o svoje misli
istresti nešto istine
nešto uljepšanih laži
u koje nećeš povjerovati
tebe se ne da prevariti
jer imaš intuiciju nepopravljivog švalera
slatkorječivog prevaranta
šarmantnog osvajača
usamljenih ženskih srdaca
onda ćemo se hinjeno zagrliti
poljubac u obraz bez skrivenih namjera
samo čista želja da udahnem dio tebe
ako me i dalje ne voliš kao što govoriš
valjalo bi otići do dalekog grada
tri puta se okrenuti oko lijevog ramena
za slučaj da ti se u snovima pojavim
nenadano, nepozvano
naviti svoje srce da se ne oglasi
jer nije duša prazna da ne pamti
kako se umire pred ljepotom
od ljubavi
sve ovo može da važi
samo
ako me zaista i dalje ne voliš.

Nema komentara:

Objavi komentar

2014.

  Hajde da se jednom ti i ja predstavimo jedno drugom kao da se nikada upoznali nismo odglumit ćemo kako smo dvoje potpuno nepoznatih ja ću ...

izbor urednika :)