petak, 7. svibnja 2021.

Opraštanje

Opraštamo se svaki puta kad se sretnemo
jednom  je to rasuti šećer po stolu
drugi put umotan poklon izvučen iz tajnog pretinca
nekada kolutić keksa uz kavu
najčešće neizgovoren tekst naučen napamet u dolasku
preskočen 
jer nije mu bilo vrijeme
jer ti je pogled odlutao 
jer sam zaustila pa prešutila
jer ne misliš tako kako se čini
jer smo slijepi kod očiju
noćas je mjesec imao zelenu boju 
noćas sam ti na podlakticama
grijala ozeble prste
trgala latice neprocvjetalog granja 
ne bih li ti razvedrila veče
i jutro koje neminovno dolazi
bez suza, bez plakanja 
oprostismo se nemarno
kao stari znanci
kao vidimo se opet uskoro
spomenuh
kako ništa tvoje nemam
a znam da imam jer
sredinom noći 
probudit će me misao o tebi...

18.3.2013.

Nema komentara:

Objavi komentar

2014.

  Hajde da se jednom ti i ja predstavimo jedno drugom kao da se nikada upoznali nismo odglumit ćemo kako smo dvoje potpuno nepoznatih ja ću ...

izbor urednika :)